مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات رنگ صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع رنگ روغنی رنگین فام اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید رنگ روغنی رنگین فام  پودریشرکت رنگ روغنی رنگین فام تبریز

رنگ روغنی رنگین فام در اصفهان تولید می شود و انواع رنگ روغنی را می توان از این شرکت تهیه نمود . در خرید آن ، خریداران به کیفیت محصول تولیدی اهمیت می دهند که باید فروشنده آن را مدنظر قرار دهد .

خرید انواع رنگ روغنی رنگین فام اصفهان

نحوه تولید رنگ روغنی رنگین فام  پودری

نحوه تولید رنگ روغنی رنگین فام  پودری همان طور که پیش تر اشاره کردیم ، رنگ های روغنی پودری دارای خاصیت بی نظیر شستشو هستند . به همین خاطر در بسیاری از نقاط می توان از ان ها استفاده نمود . جهت تولید این رنگ های روغنی ، بذر کتان را جوشانده و روغن ان را مورد استخراج  قرار میدهند . سپس روغنی که از طریق عمل جوشاندن به دست آمده را با مواد رنگی ترکیب می نمایند . به طور رایج از رنگ دانه های کادمیوم و پایه پلیمر در این ترکیب استفاده می شود . روغن هایی که از بذر کتان به دست آمده ‌اند در هوا اکسید می گردند و تبدیل به یک ترکیب اشباع شده می شوند . این ترکیب اشباع شده یک لایه محافظ برای پیشگیری از نفوذ آب و به وجود می آورد . به طور معمول جهت راحتی کار با رنگ و رقیق کردن رنگ از رقیق کننده ها که یک حلال هیدروکربنی هستند ، استفاده می شوند . این نوع رقیق کننده ها به اصطلاح روغن تربانتین نیز نامیده می شوند .

خشک کننده ها در اصل به عنوان کاتالیزور عمل نموده و به خشک شدن رنگ ها سرعت می بخشند . از خشک کننده هایی نظیر کبالت و منگنز بیش تر جهت آستر استفاده می گردد . در اصل رنگ های روغنی یک مخلوط از روغن جلا ، پودر رنگ و مواد انعطاف دهنده می باشند که این پودرها دارای رنگ های متفاوتی می باشند . بنابراین تفاوت در رنگ های مختلف از تفاوت در رنگین این پودر ها ایجاد می شود . رنگ روغنی پودری به دست امده از این ترکیب دارای قابلیت شستشو می باشد .

شرکت رنگ روغنی رنگین فام تبریز

شرکت رنگ روغنی رنگین فام تبریز شرکت رنگ روغنی رنگین فام تبریز یکی از تولید کنندگان رنگ روغنی می باشد . رنگ روغنی ، از رنگ هایی است که در این صنعت طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت که می تواند باعث رونق آن شرکت باشد . 

امروزه به دلیل به وجود آمدن انواع رنگ ها و کاغذ دیواری ها از رنگ ها استفاده کمتری می شود . اما رنگ های روغنی هنوز هم برای درب و پنجره و نرده های آهنی استفاده می شود . به دلیل آن که می توان این رنگ را به راحتی با آب تمیز کرد .

محسن زنگی آبادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات رنگ صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.