مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات رنگ صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رنگ استخری سفید بام کرمانیان اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه اجرای رنگ استخری سفید بام کرمانیانفروش رنگ استخری سفید بام کرمانیان
رنگ استخری

رنگ استخری، پوششی برای استخرها و سازه های مختلف می باشد که جهت آب بندی و رنگ سازه استفاده می شود. برای کاربردهای مختلف متریال رنگ متفاوت است به طور مثال یکی از شاخصه های سازه که توجه به آن بر انتخاب نوع رنگ استخری لازم است عمق سازه می باشد و کارشناسان با دریافت اطلاعات لازم از مشتری نوع مخصوص مورد نیاز را ارائه می دهند. رنگ استخری سفید بام کرمانیان توسط شرکت سفید بام کرمانیان اصفهان که سابقه طولانی در ارائه ی محصولاتی مثل رنگها، عایق ها و آب بندها دارد تولید و عرضه می گردد.

قیمت رنگ استخری سفید بام کرمانیان اصفهان

نحوه اجرای رنگ استخری سفید بام کرمانیان

نحوه اجرای رنگ استخری سفید بام کرمانیان  اجرای رنگ استخری به سادگی انجام می گیرد و نیاز به افراد متخصص نیست و اگر به درستی انجام شود آب بندی مناسبی را به وجود خواهد آورد. اگر استخر قبلا رنگ آمیزی شده باشد باید متریال رنگ قبلی و علت استهلاک را بررسی کرد و قطعات باقیمانده رنگ را جدا نمود. شکافهای ایجاد شده قبل از رنگ کاری باید با چسب آب بندی ترمیم شوند. در صورتی که جلبک و رسوبات ناشی از راکد بودن آب در استخر وجود دارد باید پاک سازی شود. ابزار کار می تواند پمپ کمپرسور، غلطک و قلم مو باشد ولی تجربه نشان داده است که بهترین روش برای این کار استفاده از قلم مو است. مهم است که هنگام ساخت استخر، عایق رطوبتی، قسمت بیرونی سازه به کار رود زیرا در غیر این صورت با خشک بودن داخل استخر رطوبت بیرونی به دلیل فشار منفی درون استخر به درون نفوذ کرده و رنگ کاری را مختل می کند و موجب پوسته پوسته شدن رنگ می شود.

مایع رنگ استخری به لحاظ رزین ها و ترکیبات دیگر تفاوت هایی دارند و عواملی مثل فشار هیدرواستاتیک (فشاری که آب داخل استخر به کف و دیواره ها وارد می کند)، سیکل های متناوب برودتی و حرارتی، تنش سازه، عمر سازه و مواردی از این قبیل در انتخاب نوع رنگ دخالت دارند و تشخیص این موضوع توسط کارشناسان صورت می گیرد. اجرای رنگ استخری پشت بام در چند مرحله صورت می گیرد و در هر مرحله درصدهای مختلفی از پودرهای رنگ با آب آمیخته شده و برای اجرا به کار می رود. اولین مرحله، نصب توری روی زمین است که جهت اجرای آن لایه نازکی از رنگ به عنوان پیش زمینه و جهت ثابت کردن توری روی زمین اجرا می شود.

فروش رنگ استخری سفید بام کرمانیان

فروش رنگ استخری سفید بام کرمانیان  انواع مختلف رنگ استخری کاربری متفاوتی دارند و انتخاب آن بستگی به نوع سازه و شرایط فیزیکی، مکانیکی و محیطی سازه دارد. قیمت رنگ استخری بستگی به متریال رنگ و نیز شرکت تولید کننده آن دارد. فروش رنگ استخری با قیمت مناسب توسط این شرکت انجام می شود و علاوه از عرضه کالا، مشاوره های لازم در ارتباط با انتخاب رنگ با مشتریان انجام می گیرد. جهت ثبت سفارش می توانید به قسمت تماس با ما، در همین صفحه مراجعه کنید.

نکته مهم:

ضمنامجموعه بازرگانی ما سفارش بالای ۲۰۰ کیلو گرم انواع رنگ استخری و بصورت عمده را فقط انجام میدهد.

محسن زنگی آبادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات رنگ صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.